sunday

blev en bra lördag iallafall. jag & mina tjejor tog bussen till gåvan och mötte upp lite pojkar och sen blev kvällen som den blev! lite spårad ibland, men det är kul. först hos korpas, sen sjön och senare nattbad också! har inte badat sådär mycket sen jag var liten tror jag? nej men det var sinnessjukt varmt i vattnet. sen skulle man självtorka så att man kunde ta sig till bussen, det gick ju sådär och slutade med att jag gick till bussen i min 10 gånger för stora sovtröja. sen hade vi för lite pengar till bussen, så vi trodde vi var fast ute i gåvan. men sen fick vi åka med ändå, förjävla tur. fick skjuts hem till natha och efter ett litet tag så sov alla. haha så trötta tjejer.. det behövdes. idag har vi bara softat, kolla på tv och fettat! snart blir det grillat här hemma sen ska jag packa och kolla på film. skönt att vara hemma ibland! hoppas ni hade en lika bra helg som jag hörrni. pussssssss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0