alla svarar att allt är bra

nuuuuså har jag äntligen fått lite fason på mitt internet! frida vann mot datavärldens undre makt. HA HA HA


har inte bloggat på hela helgen. = dåligt, riktigt dåligt.
men eftersom ni säkert vill veta om min helg (för det vill ni ju?) kan jag ju berätta lite kort om vad jag gjort. i fredags var jag med nathalie ner på torget och kollade på alla fina och glada studenter! åkte hem lite senare och då var jag bara hemma hela kvällen. gick ut och gick, åt god mat och pluggade. i lördags gick jag upp tidigt för att jobba lite på torget. dom behövde extrafolk så var med och serverade, skötte kassan osv. observera att jag skrev att JAG skötte kassan ebba. gick ju bra, för det mesta... sen så åkte jag hem, sen buss till heby, kollade vårshow och skrattade sen åkte jag tillbaka till sala igen. gick till alicia där nathalie också var, sen gick vi ner på stan och åt strips och softade bara. mina två fina vänner och jag! sen tog vi en promenad hem till nathalie på skuggan. klockan var tolv och det var fortfarande ganska ljust ute. då vart det summerfeelings må jag säga hehe-he. imorse solade jag och nathalie på hennes tak sen har jag bara pluggat.

har sagt det flera gånger men säger det en gång till.. FRIDA MARIA WÄSTLING OCH MATEMATIK GÅR INTE IHOP. det är som att 1+1 skulle bli 3. funkar inte

därför orkar jag inte och därför tänker jag gå ut och ta mig en liten kvällspromenix efter jag fulat klart mig i webbkameran. ciao amigos ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0