blahblahblah

soft dag ändå. om man bortser från att jag packade kassar på coop. 10.00 - 13.00, jag trodde jag skulle dö i slutet för det var så tråkigt. roligaste var ändå när jag och nathalie fick världens garvanfall.. kan tyvärr inte säga åt vad. sen tog jag bussen till heby. softade med min great mate alven och sen fick vi sällskap av hedde, korpas och larvia. man skrattar ju iallafall när man är med dom, mer kan jag inte säga..... hahaha.
nu ska jag fixa lite grejer inför imorgon. just nu ser det så jävla oplanerat ut som det kan bli, men det löser sig. pusssssss

ps. idag åkte mina två bästa vänner också. dom ska bara vara borta tills lördag men det är fan ändå länge.
alicia & nathalie: ha så kul i trosa, även om vi inte är med varandra på midsommar. hoppas ni får det braaa mina babes ♥
ebba elsa hanna josefin: kom hem från turkiet NU!! hoppas ni är bleka också. orkar fan inte sola breve er annars. saknar er allihopa ♥
sofia: hoppas det går bra nere i tjeckien! håller tummarna gumman. puss love

så vi körde en liten hälsning.

Kommentarer
Postat av: Linn

ingen hälsning till mig? typ som: hoppas du har en kul midsommar hemma vid datan linn :)

2010-06-25 @ 11:51:30
Postat av: Linn

ingen hälsning till mig? typ som: hoppas du har en kul midsommar hemma vid datan linn :)

2010-06-25 @ 11:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0