crash and burn

torsdag. förlåt för mina arga inlägg.

började vanlig tid imorse. hade svenska först, satt och läste, sen hade vi so och då satt vi också och läste. eller om det var tvärtom? skitsamma. sen var det spanska då vi skulle gå ut och gå och leta efter massa saker. ni fattar vad jag menar eller hur? skulle gått med hampus, emil, alicia, ebba, sissela och nathalie. slutade att jag gick med moa, erik, isaac, marcus, rickard och elias eftersom JAG TYDLIGEN INTE FICK VARA MED I EBBAS GRUPP FÖR HENNE. ah härlig kompis liksom. men vi hade kul ändå. t.ex. fyllot som snackade om att någon hängt sig i lakanen några meter bort, utlänningarna som frågade efter vägen till centroom osv. sen vare lunch och sen matte. fick sluta tidigare så vi gick ner på stan och kollade på när ekeby gick ett jävla karnevaltåg typ? visste inte att dom brukade göra det men tydligen.. sen var det bild och sen slutade vi. solade med evelina och sissela efter skolan och sen tog jag bussen hem. var hemma ett tag sen gick jag ut och gick med nathalie i ungefär 2 timmar. kan bero på att hon går så in i helvete segt. kom hem för ett tag sen och nu ska jag smörja in mig i mitt lovely bodybutter, köra en ansiktsmask och borsta tänderna sen somna till dear john igen. imorgon är det fredag! LOOOOOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0