daduhm

Visste du..
Att jag vill - bli bättre på att spela gitarr. Att min senaste kyss - var i februari. Att jag lyssnar mest på - ledsen musik (enligt alla mina kompisar) och det stämmer ju för det mesta, dock vet jag inte varför. Att jag pratar - brutalt mycket och ibland säger jag inte ett ord. Att jag inte gillar - falska människor, olycklig kärlek, tomater. Att min första riktiga kyss - var för länge sen i ett uthus. Att kärlek är - underbart när det är bra, sämst när den är olycklig, läskig när man är nervös, komplicerad ibland och ibland så himla enkel. Att jag gillar att - sjunga, skissa, planera, dansa runt medans jag städar mitt rum, gå långa promenader med endast min ipod som sällskap, åka bil mitt i natten. Att jag alltid kommer att - ha en bit kvar att mitt dåliga temprament, tror jag iallafall. Att jag är hemligt förälskad i - ;) Att sist jag grät var - i lördags inför människorna jag älskar mest på jorden. Att min mobiltelefon är - SÖNDER. ingen lucka, stänger av sig när den själv vill, men ganska stöttålig. Att när jag vaknar på morgonen - ligger jag alltid kvar i exakt 5 minuter och riktigt gosar ner mig i mitt duntäcke innan jag går upp och duschar. Att innan jag går och lägger mig - lyssnar jag alltid på lars winnerbäck, kollar på dear john eller läser en bok. Att idag har jag - solat, ätit vattenmelon, ätit pannkakor, kollat på tv och nu sitter jag och lyssnar på bra musik. Att jag just nu tänker på - vad jag egentligen ska göra på midsommar? Att imorgon kväll ska jag - förhoppningsvis göra någonting roligt. Att i morgon kommer jag - förhoppningsvis sola, dricka loka och sen grilla på kvällen. Att jag hoppas - att nian kommer bli himla rolig och att jag får åka som utbytesstudent ett år på gymnasiet. Att jag verkligen vill - kunna styra lite mer över vad som skulle hända i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0