du såg precis lika påkommen ut som du var

så är söndagen snart slut. SKÖNT FÖR JAG HATAR SÖNDAGAR! men den här söndagen har vart bra, faktiskt. tro det eller ej. först sola, sen hade jag glömt min mattebok hos nathalie (trodde jag) men det visade sig att den var hos evelina så jag och pappa åkte runt i stan för att leta efter min mattebok så jag skulle kunna göra mitt matteprov. det är klart nu.. inlämningen alltså. INGE MER PLUGG PÅ 3 FUCKING MÅNADER!!!! YES DET KÄNNS SÅ JÄVLA BRAAAA. *glad frida* hahah jag hatar förövrigt såna där tecken som visar att man gör någonting eller är någonting.

nu på kvällen har jag bara ätit grillat, druckit apelsinsaft och läst världens skönaste blogg. hanapee

släng er i väggen kissie, dessie, paow och alla andra meningslösa bloggare.
nu börjar det bli time for bed, så vi ses imorgon kära ni. godnatt på er

fint att det är samma bild som på sidan. men okej who cares

Kommentarer
Postat av: klara

tack frida! du med :)

2010-06-07 @ 19:35:41
URL: http://klarafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0