fan va mycket konstigt som händer i mitt hus

måste vara något mysko med mitt hus alltså.

förra veckan flög det ut två böcker rätt på golvet utan anledning. samma sak hände med en schampoflaska som låg vid handfatet. idag vaknade jag ungefär klockan fyra av att jag fick hela min kartong med skivor i + en lampa på över mig. har fortfarande ont i ryggen där den träffade. somnae bara om men nu när jag vaknat tänker jag hur faaaa-an händer det här?

nu kan jag iallafall inte somna om så ska kolla några avsnitt av the hills. sen måste jag städa.. sen ska jag in till hanna och sen ska vi kolla herrmatchen och sen ska vi ut till evelina och sen spenderas hela kvällen/natten med tjejerna. grymt kommer det bli! have a good day. love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0