freeeeeeeeedag

jävla datorjävel som inte har funkat dom få timmarna jag varit hemma dom här 2 dagarna.

i onsdags åkte jag iallafall hem till sara på dagen. sen på kvällen fick jag skjuts av några guyyyys till finntorp där jag softade först med tjejerna + h,h,e,j och sen satt jag och natha vid felicia, patrizia och frida resten av kvällen. fin kväll! mysigt var det. sov hos natha, gick upp hos natha, cyklade ner på stan och inhandlade lite grejer sen körde vi race tillbaka. nathalie vann..... plus att hon skrämde mig så mitt hjärta började slå i 120.

sen kollade jag match. vi vann med 4-1 (tror jag). sen vart det lite strul hit och dit men slutade med att jag, sofia, moa, nathalie, alicia, hanna och josefin satt på alicias altan och åt chips, snackade och lyssnade på bra musik. sen tog vi en promenad/cykeltur hem till var och en. jag sov hos sofia iallafall, länge sen.

idag har vi inte gjort något speciellt. snart ska jag in till ebba tror jag? har ingen aning. funderar på att dra på mig mina sköna mjukisshorts jag klippte till idag. fixarN hehe

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0