friday i'm in love

heeeelt ovärd dag. men rolig ändå

fick sms av kirre klockan fem i halv nio.. "isaac säger att vi börjar halv nio idag.." då stod jag med nytvättat blött hår i endast sovtröja. fick lite panik, men sen kom jag på att vi måste börja nio. det gjorde vi iallafall som tur var. först kamratstödjar möte (ja jag vet att ni blir chockade över att just jag är kamratstödjare men såäre). fikade och pratade bara. sen när mötet var klart hade alla redan gått till lärkan för att gå tipspromenad. hanna, alicia, nathalie och sofia var hemma från skolan idag så var bara jag evelina och sissela kvar i centralkapprummet. satt där ett tag, sen gick vi och käka sen gick vi ner på stan och kollade lite. sissela fick mig på bra humör eftersom hon bjöd mig på godis också.. heheheh puss på dig vännen. sen gick vi tillbaka till skolan, satt och pratade med erik, hampus, julia & elsa. sen kom hannes ebba och emil tillbaka från tipspromenaden. torra och glada! eller var det tvärtom? ebba hade gjort så dom gått vilse iallafall. sen hade vi mentorstid, fick rabarberpaj, glass och chokladbollar. FET KLASS! sen slutade vi. satt med tjejerna i skolan ett tag i brist på annat och sen tog jag celicia och ebba en sväng ner på stan och köpte present till evelina. missade min buss så gick hem till celicia ett tag och pratade sen till bussen.

och nu är jag hemma! ingen hemma.. vet inte när någon kommer hem heller. hatar att vara ensam hemma, hur fan ska det gå med egen lägenhet sen? nu ska jag verkligen städa mitt rum. jag lovar. later

mitt hår börjar bli ljusare. me like! längre också. fin tjej dessutom

Kommentarer
Postat av: ebba

hahahaha, "ebba kom vi provar om du får plats i ett skåp så står jag utanför och ser cool ut"

2010-06-11 @ 19:16:26
URL: http://ebbafalk.blogg.se/
Postat av: :$

Om du ger mig en chans med dig, så lovar jag att jag alltid ska förska göra allt jag kan för att få dig må bra :$

/Du kommer säkert aldrig veta vem det är, just för att jag är för feg för att berätta att jag alltid tyckt om dig. synd att vi aldrig träffats och hittat på något men ändå är vi så här bra vänner, puss

2010-06-16 @ 03:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0