I love the way you lie

sommarlovsommarlovsommarlovsommarlov
jag tror jag förstått innebörden av det ordet nu. och det klingar så fiiiint i min mun. hahah nu sitter antagligen alicia och skrattar åt att jag skriver så muppigt. eller så blir hon irriterad på att jag skriver muppigt. vilket som! skön dag idag också. vaknade, åt frukost (anettes hjärtanbröd som hon hade bakat till palle, som också skulle bli en överraskning men som nathalie RÅKADE nämna inför sin bror). goda är dom iallafall! sen gick vi ut och la oss och sola. klarade 1 timme och det var fan inte skönt... hatar att sola. eller inte om man kan bada, men det kunde ju inte vi. sen duscha jag, sen cyklade vi ner till stan och vidare mot tågstationen. sen åkte vi till västerås. hittade en jeansklänning iallafall, så alltid något. hittade en skitsöt shortsdress till nathalie som hon letat efter, suuuuuch a good friend. och hon har faktiskt lovat att jag ska få låna den så ja, ett bra kap av mig. sen åkte vi hem och sen åkte jag ännu lite mera hem. till mig, ute i ringvalla. här har jag softat hela kvällen framför min dator och kollat på o.c! länge sen och det har vart efterlängtat. nu taggar jag inför att stå och packa kassar klockan 10 på coop imorgon, såååå kul. eller? vi hörs imorgon iallafall, godnatt och ta hand om er ♥
åååååååh hej och hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0