jag gav dig mitt hjärta ba rakt ut det är min dåliga vana

måndag igen. tvekade på om jag hade sovmorgon eller inte imorse, som tur var visade det sig att vi inte hade det utan att vi hade mentorstid som vanligt.

efter det hade vi dans. det gick ju SÅDÄÄÄÄÄR. började med att dom trodde alla åttor skulle få plats i våran lilla aula, sen kom dom på rätt snabbt att det inte fungerade. så vi delade upp oss. det vart lite kaos, men det får man fan räkna med om man vill att ett gäng girls and boys som går i åttan ska lära sig dansa linedance...... no comments.

sen efter det hade vi 2 och en halv timmes lunch. jag gick först ut och gick en promenad med mina älskade hörlurar och min älskade ipod. sen gick jag, hampus, emil & erik ner på stan och köpte glass. och kom på att det är JÄVLIGT onödigt att sala ska ha 3 apotek? kan man lika gärna göra ett till ica så man kan slippa alla köer. sen var det engelska och vi kollade på kalle och chokladfabriken för 2 gången.. jag somnade. sen matte och vi satt och diskuterade om hur många gånger man själv vart med i tidningen. det fick mig att tänka på bilden som är sparad här hemma någonstans när jag står med en mick i handen klädd i gummistövlar, blommor i håret, två tofsar rakt ut och en rutig klänning. det var midsommarafton och jag sjöng idas sommarvisa, okej?! solade en snabbis efter skolan sen stressade jag till bussen.

nu sitter jag här. äter världens godaste (melon alltså..) och njuter av att jag inte har någonting att plugga. imorgon ska alla åttor till tom tits.. haahahaha. ärligt jag var där i sexan men OKEEEJ. blir ju säkert skitkul. nu ska jag städa lite så jag slipper höra pappas gnäll på mitt rum.


Kommentarer
Postat av: moa

Jag är så jävla taggad inför tom tits!!!!!!!!!!!1111111!111!111 om lärarna har röstat färdigt dvs. haha

frida du ska åka den dära som snurrar!!

2010-06-07 @ 18:26:46
URL: http://moua.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0