jag har vart vilsen men du var så lätt att nå

TOM TITS. suger

började med bussresan dit. alla var trötta och jag somnade. vaknade upp av att jag fick en godis intryckt i käften och att alla satt och skrattade åt mig.. sen blev jag hotad att om jag somnade igen så hade emil och sofia kommit på flera saker dom kunde göra mot mig. = jag sov inte en blund till. när vi kom dit var det enda vi såg 6 åringar om ens det. BRA START! en av personalen visade oss ett experiment också. hur många deciliter vatten det fick plats i en blöja. INTRESSANT! eller? "vad är det här?!" tänkte vi liksom... gick runt med tjejorna ett tag. sen tog vi lunchbreak och blev sittandes en lång stund. sen letade jag reda på ebba,hannes,sofia, hampus, kevin & emil. gick runt med dom och skrattade åt tards och testade lite grejer.

först skulle alla åka en snurrande grej. jag stannade och vaktade väskorna medans det tog en evighet för dom att stå i kö + åka. sen när dom var klara skulle dom köra en gång till. äh vafan tänkte jag och ställde mig i kön jag också. kön som gått så långsamt gick plötsligt skitsnabbt och tillslut var det våran tur. tvingade elsa och sofia att stå på varsin sida om mig och hålla mig i händerna. först skulle man stå mot väggen och sen började den snurra sakta. sen gick det fortare och fortare och tillslut sänktes golvet så man hängde i luften mot väggen. lufttrycket mot en var så kraftigt att man satt fast mot väggen. men FAN VA JAG SKREK! erik och sofia asgarvade åt mig. som vanligt, räddast. nej fyfan...

sen satt vi alla och snackade ett tag och sen åkte vi buss hem. kom hem senare än beräknat och jag och alicia stressade som fan till träningen. nu har jag tränat, ätit och duschat iallafall och snart ska jag somna till dear john för 3:e natten i rad. lovelyyyy




här har vi na. riktig bonnunge

Kommentarer
Postat av: frids

Dear john! finns fan ingen bättre film, ligger och nördar den oxå

2010-06-10 @ 20:25:00
URL: http://fridalovling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0