lördag!

min gårdag blev ändå helt okej tillslut!
först till sätrabrunn med familjen. träffade på moa som jag inte träffat på länge. gick runt med henne, sabina och alexander. träffade på måns också! och min vän moa som stod och sålde pannkakor. med sin dator breve sig.. sen åkte jag hem, fixade mig lite och sen skjutsade mamma mig till erik där max, sebbe och korpas också var. softade med dom och sen drog vi på någon randomfest, men det var helt okej ändå. kom hem runt tre halv fyra och käka sen somna jag i sängen direkt. vaknade tre idag, hahah rekord för mig.
ikväll får vi se om det blir lite grill hemma hos evelina! skulle vara mysigt. då får jag ju träffa mina kära som varit utomlands också :* men nu ska jag duscha och gå ner och äta lite melon.
hoppas alla hade en grym midsommar. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0