make it hot

kul att jag knappt städat något. är arg på mig själv
allt går fan segt just den här timmen. kanske för att jag känner att jag måste städa men jag orkar inte? jag vet inte. jag borde vara glad för om knappt en vecka är det sommarlov. och jag är glad, men just nu är jag bara rastlös. NATHALIE KOM HIT OCH GÅ EN PROMENAD MED MIG!! TA MED JORDGUBBARNA OCKSÅ. eller nej vänta, juste jag bor ju i ringvalla 7 kilometer från stan så det går ju inte om du inte vill cykla hit förstås? ååh. landet suger. men ska inte klaga, sara bor i västerfärnebo. hahahaha det är fa-an värre.
fick reda på att jag hade mvg i svenska idag. hade dock sänkt mig från mvg till vg i bilden, men det sa hon att jag skulle höja mig i tills nian var slut igen. och det ska jag fan också. irriterande. OCH JA hej det är jag som är tjejen som kommer gå in i väggen när hon är 16 bast.

nu ska jag ta ett glas isvatten och somna till dear john för 4:e natten i rad. sååååå mysig film. SE DEN OM NI INTE SETT! förfan. godnatt mina vänner

och nej jag passar inte i slicktofs. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0