maybe i can talk you down

onsdag. hälften av veckan har gått! har inte ens vart jobbigt men iallafall närmare helg och sådär.

så vad har hänt idag? började tio över åtta som vanligt. hemkunskap. städade skåp. behöver jag säga mer än att det var tråkigt? sen tränade vi som ska uppträda på skolavslutningen i kyrkan osv, sen var det matte där vi bara satt och snackade. sen var det so där vi läste, sen lunch och sen svenska i 10 minuter eftersom våran vikarie inte fick igång filmen. så gick bara till ett idag. SKÖNT! följde med evelina ner på stan när hon skulle sola och sen gick jag tillbaka till skolan och mötte ebba och elsa. drog hem till elsa och skulle baka scones, men det fanns inte bakpulver. så vi tog lite allt möjligt till mellanmål sen tog vi en promenad till valla och softade/spelade lite fotboll med hannes hampus och emil. senare fick jag skjuts hem och nu sitter jag här. lovat mamma att jag ska städa rummet, har jag gjort det? hehe nej.. kanske dags att ta tag i det. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0