midsommar helvete

alla stressar här hemma. det blir ju främmande här ikväll. tur att jag inte är hemma för jag orkar inte städa..
men det "orkar" alla andra. och då blir det skrik och bråk.
och linn ville ju att jag skulle hälsa till henne också. så jag hälsar till dig: följ med. det är allt jag har att säga :*
annars lyssnar jag på denna låt som gått på repeat i flera dagar nu:
Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie
hoppas ni får en fet midsommar allihopa! hörs & ses.
Maybe that's what happens
When a tornado meets a volcano


Kommentarer
Postat av: Linn

Du ska följa med mig! tro mig det blir roligare fridiiis! Du kan väl komma hem till kvällen?

2010-06-25 @ 14:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0