nu när jag känt kärlek vill jag bara ha mer

sköööön dag.
hemkunskap först. bakade och jag var så generös att jag gav bort allt till nathalie och alicia. sen gjorde jag nathalies bilduppgift också. sen hade vi lunch i 2 timmar ungefär och sen svenska sen slutade vi. nörd som jag är satt jag kvar i biblan och läste min bok som förövrigt är riktigt bra. länge sen jag fastnade i en bok.. sen när moa och ebba slutade drog vi till stationen sen tog vi tåget till uppsala. hittade linnen och ett par shorts, perfekt! kom hem för ett tag sen. nuuuu är det dags att plugga. jag ska fan bli klar med sakerna i tid så jag hinner få betyg i det.. haha imorgon slutar jag skolan halv fem. HALV FEM! hur kul? nej fyfan.. men måste bli klar med byggnaderna av glasspinnar. ja ni ser ju hur seriöst det låter.. men det är hela mitt teknikbetyg. SO GET BACK TO WORK!


det här + två pösiga linnen i svatt och vitt. lite nytt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0