o-skönt humör

för jag är halvsjuk. eller jag har kramper i magen hela tiden så jag inte kan stå.. lägg på att moa och jag kom lite fel i en nickduell idag så attttt jag fick hennes skalle på mitt kindben. DET GJORDE SKITONT. soft med ett blåmärke där.. det var skönt att träna iallafall. länge sen nu. älskar mitt lag, det är ett som är säkert. planerade lite för dalecarlia osv också, kommer bli kul.

nu har jag gjort hamburgare och duschat och snart ska jag slå på en film och tycka synd om mig själv. och vara lite småsur på sms

HÄLSNING TILL JOSEFIN: om du skriver en enda pinsam sak till i din blogg så nämner jag din stora kärlek här på bloggen. ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: moa

Hahahaha frida du hoppade in med ditt huvud i mitt, jag stog still...

Förresten så vore det väl lite larvigt att avslöja jossans kärlek här hahahahahahhahahaha

2010-06-29 @ 11:00:26
Postat av: josefin

eller hur håller fett med moa, det skulle vara såååååå larvigt att berätta det här.

vare gott med hamburgare? vart kom den ifrån?

2010-06-29 @ 11:01:43
URL: http://jjosefinl.blogg.se/
Postat av: hanna

alvarligt, den kom säkert från korpparberg

2010-06-29 @ 21:58:35
Postat av: moa

hahahaha hallå jossan har du blivit (e)rik av ditt jobb på johanssons?

hahahaha den var sämst

2010-06-30 @ 01:56:17
URL: http://moua.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0