såhär roligt på en onsdagsnatt/torsdagsmorgon?

Senaste

Låt du hörde: Green eyes - Coldplay

Film du såg: barnhemmet.....

Mat du åt: donken idag i västerås

Kram: ebbbs

Puss: östaaaa 

Känslan: tomhet

Resa: in till sala? haha nej men senaste resan var väl typ till stockholm med mitt lag. 

Glädje: mina fina vänner. 

Dröm: att jag blev jagad. så är alla mina drömmar

Person du träffade: ebba elsa evelina sofia 

Personen du pratade i telefon med: erik

Personen du fick sms av: alven

Gången du åt 7-eleven korv: aldrig?

Gången du var utomhus: Idag! promenix till månsan sen ica

Gången hela din familj åt middag tillsammans: det var ett tag sen alla var hemma samtidigt..

Saken du köpte: kläder idaaaag

Allmänt

Ska bli skoj: lördag! 

Ska inte bli skoj att: missa rixfm festivalen imorgon eftersom det är träning. men träning är också kul


Sparar till: en iphone....... MEN jag är sämst på att spara

Pålägg som gäller: ost eller skinka

Önskar att jag var bättre på: att ta det lugnt och vara ensam. värdelös

Dagens dryck: vatten

Vad saknar du: närhet

Tre band/artister: coldplay, lars winnerbäck, eminem

Vad har du gjort idag: vaknat, vart i västerås, åkt hem, vart med tjejerna

Brukar du svära mycket: haha FÖR mycket..

Hur tidigt stiger du upp: nu på sommarlovet är det väl runt 10 om det är fint väder ute


På helgerna: samma där. annars runt elva tolv

Vad ska du göra ikväll: det är natt nu liksom hehehe

Hur många timmar sover du per natt: helt olika

Vem är snyggast i världen: finns för många

Vad är det för veckodag: Torsdag nu

Bästa saken som hände mig förra sommaren: träffade en mycket speciell människa, var på dalecarlia med mitt älskade älskade lag och gjorde galna saker. sen träffade jag mina skåningar och göteborgare på sc! 

Favoritplagg i garderoben just nu: mina jeansshorts eller min jeansklänning

Längd: 164 sist jag mätte, nu vet jag inte 

Vikt: skriver det inte. 

Byter gärna garderob med: lisaplace

Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: någon camilla läckberg

Mitt rum kan beskrivas som: TRÅKIGT OCH FULT. tur att jag ska göra om

Mig själv med tre ord (just nu): halvtrött, tankfull och lite småglad.


Jag tränar: ungefär 3 gånger i veckan. 

Jag ville bli när jag var liten: sångerska, alltid

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0