she's just a mess

nu har några dagar gått jaaaa.. men har inte haft tid att blogga
igår så åkte jag upp till månsan runt halv elva med bianca och nathalie. sen kom hanna också och vi softade bara. liiiiite brun blev man iallafall. och eftersom jag hatar att vara i månsan men pallrade mig dit ändå så är det såklart att jag ska bli puttad ner i vattnet....... inte ok. men kul att andra fick sig ett skratt iallafall. senare var det match, förlorade med 2-1. men aaaaskul att spela fotboll igen, lovelove. sov hos natha sen efter med henne och bianco
idag har jag vart i västerås med min kära mamma och syster. handlade lite grejor, får duga så länge. ska ju till stockholm måndag-onsdag nästa vecka så då blir det meeeeer ♥ så ska jag göra om mitt rum också. bra! vet hur jag ska ha det. nu ska jag in till sofia och ebba tror jag, tjing.
cool jao. älskar mitt nya nagellack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0