solsolsol

så himla skönt!

igår hade jag och sofia picknick. jordgubbar, choklad, dricka osv. sen spelade vi fotboll och sen softade vi hos henne en stund. tog en biltur med emma och sen åkte jag och sofia och några pojkar och badade. eller ja, inte jag men. nathalie kom också, vi åkte tillbaka till sala för att äta pizza men eftersom VISSA (läs hannes) hade glömt koden till sitt cykellås tog det mer tid än vi trodde att komma iväg så det blev ingen pizza, vi fick nöja oss med godis. FETTTTTTON ja. gick runt ett tag sen åkte jag och natha hem sen blev det en impulstripp til donken. sov hos natha tills idag.

idag har vi åkt till finntorp och solat. ångrar som fan nu att jag inte låg kvar längre, 2 timmar only. men orkade inte helt enkelt. ska snart åka hem sen får vi se vad som händer! loveloveeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0