SOMMARLOV

just nu är jag såhäääääääääär jävla fucking lycklig över att det är sommarlov. vi klarade åttan, som alla säger är jobbigast. bara nian kvar och jag har ju mina helt underbara tjejer. det kommer bli soooo great

dom senaste dagarna har jag vart med nathalie. bästa! imorse var det skolavslutning och alla var så fina. det är något magiskt över skolavslutningar ändå. som när hanna klagar på att jag sjunger den blomstertid nu kommer alldeles för högt så att alla i kyrkan stirrar t.ex. sjöng och sådär också, det gick bra. sen var det fika med några tjejer efter precis så som det ska vara. fick betygen också. 5 mvg, 8 vg och 3 g. 250 poäng alltså. rätt nöjd iallafall! nu sitter jag här och gör en taggarlista inför ikväll och väntar på att jag ska hitta orken att fixa mig lite osv.... TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT

hoppas alla får en helgrym kväll. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0