sova till tolv, fyfaaaan va skönt.

sommarlov. hur känns det ordet? HELT UNDERBART.

igår vart en bra kväll enligt mig iallafall. först grillade tjejerna hos alicia, sen kom det några guuuys och gjorde oss sällskap. skulle blivit kubbspel men eftersom alicias hund tog kungen och sprang iväg och sen vägrade släppa den så blev det inget. så fort jag gick mot datorn och skulle välja musik sa alla " neeeej välj inte kent " " sabbar stämningen" osv osv. hade inte ens tänkt välja någon jävla kent eller winnerbäck, är inte helt järndöd.........
sen drog vi oss vidare mot sofia iallafall. några fler killar kom och gjorde oss sällskap och så var vi där hela kvällen. satt på hennes uteplats och snackade, körde lite grejer osv. super! pingismatch också. som proffset vann (alltså jag). fick skjuts hem runt ett så blev inte så sent. slocknade direkt när jag kom hem, sååååå skönt.

nu ska jag duscha och grejer, sen ska jag till sara i västerfärnebo. hoppas vi hittar på något roligt.... hojta till ifall det händer något runt dom trakterna. knappast troligt men iallafall! peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0