tisdag.

idag är det tisdag. den här veckan sätts betygen. = sista vecka för prov och inlämningar. = 1 soinlämning, 1 bildinlämning, 1 matteinlämning & 1 noinlämning. YEEEES FAN VA KUL SÄGER JAG BARA! eller vänta.. var jag ironisk där? mm skulle tro det. skoldagen var ändå inte så jobbig.. sovmorgon till halv tio eftersom vi inte har några so lektioner. sen matte där vi spelade spel, sen spanska och DÄR gick tiden dubbelt så långsamt. blev klar med spanskauppgiften iallafall. sen var det lunch. sen engelska där vi bara satt och gjorde ingenting.. fick reda på att jag fick mitt MVG iallafall. veryyyy glad tjej! sen var det svenska och läsning. sen idrott på silvervallen. friidrott stod på schemat och dagens höjdhoppare vart nathalie axelsson. hahahah ni som var där förstår inte hur rolig hon såg ut så ingen mening att förklara, men vi låg verkligen och skrattade åt den där tjejen. sen musikskola och sen var jag tvungen att åka hem och plugga.. blir ingen träning den här veckan för jag måste verkligen bli klar med allt som jag ska göra i skolan. sen efter den här veckan kommer jag kunna satsa på fotbollen igen. någonting jag måste göra bara. så nu har jag suttit i snart 2 timmar och pluggat so. det går framåt. dock gick det åt helvete när jag såg att jag glömt mina no-papper i skolan.. men får jobba med bilden istället. back to work! update later. love



ååååh fin tjej. the ugly truth förfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0