tjenare hajtänderna



sånt här humör som på bilden har jag nu. solen skiner, min säng ser ovanligt gosig ut och på datorn spelas den här låten på repeat. vet, dom allra flesta har hört den många många gånger och jag är en av dom men just den här dagen passar den så bra. just nu är det bara jag och min syster hemma. åt nyss en toast och apelsinsaft (nyttig och bra frukost mamma, hoppas du inte läser det här) eftersom dom ansvariga här i huset jobbar idag så får jag cykla in till stan helt enkelt. anna tar sällskap med mig iallafall, så det blir lite roligare. förövrigt har jag suttit och kollat på lite grejer som jag vill ha i mitt rum nu när jag gör om det. tror jag vet ungefär hur jag vill ha det iallafall, så nu är det bara att sätta planen i verket. nej om man skulle gå ut och sola lite kanske?

ha en underbar dag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0