ber om ursäkt

okej nu ska jag göra det jag egentligen inte tycker om att göra, men ber om ursäkt för dålig uppdatering.

men ska väl berätta lite om min vecka som gått.

onsdag: hanna fyllde år. för er som inte visste det så sa hon att hon inte skulle prata med mig mer om jag sjöng för henne i matsalen, ropade grattis så alla hörde, sa åt folk att hon fyllde osv osv. det resulterade i att så fort jag såg henne så sprang jag genom hela centralkapprummet hoppade på henne och skrek grattis! men hon blev glad iallafall min pingla. sen bakade vi bullar på hk;n. dubbelsats, över 50 bullar som jag och sofia delade på? OCH som vi åt upp. hahaha så jävla fetaaaa. sen var det lektioner och sen slutade vi.
torsdags: finns inte mycket att säga förutom att det gick hål på mina strumpbyxor. (och JA moa jag såg ut som en riktig whitetrash.......) det tyckte mina klasskompisar var förjävla roligt. så jag stängde in mig på toan och då kom janne och sa att jag kunde få låna hans byxor och evelina sa att jag kunde ta en labbrock och jag med mitt dåliga humör tyckte ingenting av detta var roligt. så jag tjurade och gav mördarblickar.. tillslut fattade dom vinken tror jag? jag klarade mig iallafall. efter skolan så var jag ensam hemma ett tag, sen kom sofia emma och anna-lena och hämtade upp mig så åkte vi till sofia. åt våfflor, köpte godis och kollade twilight med sofy & häny. mycket mysigt!
fredagen; gick snabbt och vi var väl ganska överlägsna under biologilektionen? hahaha. tyckte killarna iallafall.. efter skolan åkte jag hem, packade duschade sen in till hanna och inväntade tjejerna. asrolig kväll! 10/10 faktiskt ;)
lördag; sålde fika på torget, senare var vi några tjejerna hos eve. vart girltalk vid köksbordet aaaaaaaaaall night long. supermysigt! sen sov jag hos alicia.
söndag; idag har jag vart på ikea och hälla bara med min familj.. köpte iallafall en assnygg jeanskjol, en vit oversizekofta, solglasögon och nya hörlurar. sen har jag städat mitt rum och tro det eller ej, men nu ser man faktiskt golvet! duktig flicka.

nu är det sängdags, känns inte så jobbigt att gå till skolan imorgon faktiskt. vi får ju lov på torsdag, helt underbart! men vi hörs imorgon bloggen. puss & godnatt / f



Kommentarer
Postat av: Kimberly

frida är en riktig cutie!

2010-03-29 @ 15:18:32
URL: http://kimberlymariac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha!vårat namn ! Nästan exakt lika dana hahah!

2010-03-29 @ 15:19:19
Postat av: Anonym

/kimberly

2010-03-29 @ 15:19:33
Postat av: Kimberly

haha fail:(

2010-03-29 @ 15:19:54
URL: http://kimberlymariac.blogg.se/
Postat av: Therese-Smyckestävling pågår!!!

Hej!



Jag har en smyckestävling på min blogg, där du kan vinna en valfri berlock i ett armband från Charms For You!

Så klicka in och var med du också!

http://thereseofsweden.blogg.se/2010/march/utkast-mars-25-2010.html

Lycka till!

2010-03-29 @ 15:35:21
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

Fin blogg :D

2010-03-29 @ 15:40:06
URL: http://brunettbloggen.se
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin bild :D

2010-03-29 @ 15:40:57
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0