det kommer och går

ja det här med bloggandet kommer och går.. vissa dagar har jag inte lust med det överhuvudtaget. medans vissa dagar så vill jag bara skriva av mig! så ni får ta min blogg med en nypa salt.

måndag = ny vecka. DRYGT men om man vill tänka positivt så är det ju en vecka närmare sommarlovet.. nu är inte jag en sån där positivt tänkande person, så för mig är det bara drygt haha. idag så började vi med mentorstid som vanligt, skrev i lite omdömen osv. sen var det no, sexualkunskap. går HIMLA bra med min klass, ehehe. efter det var det lunch, jag och hanna gick ner på stan och kollade lite. hittade ett par skitsnygga solglasögon jag måste köpa, men hade inga pengar så får bli att jag går ner och köper dom i veckan istället. efter det var det spanska. satt och garva åt hampus & hannes ungefär hela lektionen, så störda killar. sen var det engelska, roliga timmen som vanligt.. efter det matte, sen slutade jag. tog bussen hem, och sen har jag bara suttit här. pluggat lite & gjort toast. nu börjar ensamheten krypa sig på så nu tänkte jag plugga lite till. engelskaglosor, so-prov & hk-inlämning tills på onsdag så bäst att jag sätter igång. puss så länge! / frids

dagens + vi fick reda på att vi skulle baka bullar på hemkunskapen på onsdagen... hahah som vi tjatat
dagens - råkade hälla ut en hel kanna lättdryck över golvet. stänkte lite på luckorna också! duktigt frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0