klockan är sju och det är ljust ute?

känns helt wierd. kändes som att det nyss var kolsvart klockan sju och snön låg som ett stort jävla täcke över sala. men nu håller det faktiskt på att smälta bort plus att det är ljusare.. några framsteg iallafall.

idag har jag varit i skolan (som alltid) dagen gick snabbt.. hade jeans för första gången på flera månader? hahaha var tvungen att få med det. VERKLIGEN! för jag är verkligen en sån tjej som älskar tights. efter skolan gick jag till musikskolan, hade sång och gitarr & sen gick jag tillbaka till idrottshallen. det var träning där, och patrizia kollade på medans hon väntade på frida så satt och pratade med henne ganska länge. hon är mycket trevlig min vän! sen hämtade mamma mig. 1 minut i sex så smsade sara och skrev; glöm inte att lyssna på radion! så jag och mamma fick panik men hittade radiokanalen tillslut.. då var det bara ETT problem. att precis när dom skulle börja intervjua mig så blev det störningsproblem. GREAAAAT verkligen.. fan va irriterande haha. åt nyss kyckling och ris, och snart ska jag kolla one tree hill eller någonting. som alltid! snart är det lov iallafall. riktigt skönt, längtar så mycket.

vi hörs senare! love /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0