MÅNDAG;

skolan är igång igen. skönt? knappast. något som är skönt är att det börjar droppa från taken och snön verkar smälta lite.. dock så dog mina förhoppningar när ebba berättade att det skulle bli 15 minus och snö i helgen. men man kan alltid hoppas på det bästa?

glömde bort att jag hade sovmorgon imorse. gick upp klockan sex som vanligt, ställde mig i duschen och skulle precis vrida på vattnet när jag kom på att jag började en timme senare. så sprang till sängen och sov en timme till. skolan gick rätt segt.. fyllde i utvärderingar om allt möjligt, pratade om donken ungefär hela dagen och hur hungriga alla var (normal klass JA), på engelskan var jag och akke helt galna och drygade med allt och alla. har inte skrattat så mycket på några dagar! haha fyfan.. sista lektionen var det yoga/avslappning. Frida Wästling och Nathalie Axelsson borde inte befinna sig på samma lektion i såna stunder.... för det slutar aldrig bra. efter skolan gick vi hem till sofia. kollade på tv & senare luftslottet som sprängdes. h som varit i västerås var så sjukt jävla snäll så han kom med donken mat också! fyfan va glad jag blev. senare fick jag skjuts hem av nathalie och nu sitter jag här. ska snart gå och lägga mig.. sjuk huvudvärk.

idag blev vi påminda om att det är prao snart också, och jag har ingen som helst aning om vart jag ska praoa.. så förslag någon? förutom dagis. hahaha. men annars så kom med förslag bara.. för jag börjar få panik snart.

nu blir det one tree hill & sängen. puss & night / frida
i miss my skåning very much..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0