never think

jag har aldrig riktigt förstått vad ordet meningslöst betyder.. förns nu.
vart jag än vänder mig, hur många gånger jag än tar mig upp så väntar alltid någonting bakom hörnet. alltid en oväntat vändpunkt som oftast drar ner en mot botten. jag letar efter de positiva punkterna, försöker att inte fokusera på det negativa. men ibland blir tyngdkraften hos det motsatta lite för stor, och lite för tung.. och då ramlar man ner igen. handlöst och vilset. mina ögon kan sällan koncentrera sig på en sak i taget. allting fladdrar förbi i ljusets hastighet. allting blir en enda röra och tiden läker alla sår.
eller? för jag är inte säker.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha åh ja min är ju jättebra! he-he

2010-03-22 @ 21:15:35
URL: http://mmathildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0