pappersflygplan

äntligen helg! finns inte så mycket att säga om skoldagen. förutom att jag råkade ha sönder ett glas på no lektionen och hela klassen applåderade åt mina klumpigheter! alla trodde det var risgrynsgröt eller köttsoppa till lunch, men vi som åt senare fick pizza. HA-HA. sen var det idrott.. basket igen! alltså jag har kommit på att det är skitkul. dock tycker inte alla andra det, men jag tycker det iallafall.... efter skolan gick jag med alicia och nathalie till schelins och hälsade på linn och liv. gick lite på stan också, sen tog jag bussen hem. emil höll mig sällskap! sen kollade jag några avsnitt av one tree hill, och sen så kom alicia och nathalie hit. vi har bara softat, ätit tacos och suttit vid datorn.. senare ska vi kolla film och sen sova. skönt att mina bästa vänner är här så jag inte är så ensam iallafall ♥

fick en fråga om när ukm var imorgon. Det är i Folkets Park och börjar klockan 15.00! tror det kostar 20 kronor i inträde också.. men är inte säker. men det är värt pengarna iallafall tycker jag. hoppas det kommer mycket folk!

nu ska jag kasta kuddar på mina vänner. vi hörs senare! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0