snart fredag = helg

kvällen har gått åt till att städa rummet och pratat med min skånska vän över skype. funderar på att åka ner dit några dagar på påsklovet.. eftersom göteborgarna också ska ner då så skulle det vara så roligt att träffa alla igen! men vi får se.. ska ju till björnriket med nathalie också (som jag lyckats övertala nu) så vi får se hur mycket tiden räcker till för.. imorgon är det fredag. vilket innebär HELG! så himla skönt. vet dock bara att det är ukm den här helgen, sen vet jag inte vad som händer. någonting ska jag väl hitta på iallafall.. tröttheten jag kände av förut existerar plötsligt inte längre? förstår ingenting. aja, måste försöka sova nu iallafall. over and out / frids

Kommentarer
Postat av: Anonym

när börjar ukm?

2010-03-12 @ 20:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0