snösnösnösnö

jag ångrar soooooo bad att jag önskade mig mycket snö i vinter.. för nu verkar den aldrig ta slut och det är snart vår? mmm muy bien. eller nä

aja, idag var det skola som alla andra dagar. so, matte, lunch, spanska, engelska, svenska & idrott. idrotten bestod av 7 tjejer som fick göra vad dom ville.. värd idrottslektion? efter det slutade vi iallafall. då gick jag till musikskolan & hade sång/gitarr lektion. sen kom jag hem, och nu väntar jag på att maten ska bli klar. SOM DEN ÄR NU!! hahaha seriöst inlägg. vi hörs senare, radion väntar.... byebye/ F

Kommentarer
Postat av: Mathilda

just de har väl sånt! ja kolla :D:D

2010-03-25 @ 21:11:06
URL: http://mmathildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0