SÖNDAG

sådär, back on track.

ukm igår var kul! trevligt att träffa moan och alla andra människor som man inte sett på länge. och uppträdandet gick helt okej! kom fler människor än väntat iallafall, och nästan alla som jag tycker om var där. ♥ efter ukm så åkte jag hem, och senare åkte jag in till nathalie där alicia också var. vi pratade lite, och sen bestämde vi oss för att ta en promenad ner till natti och köpa godis. när vi skulle gå hem träffade vi hevend, så vi fick skjuts hem av han. thank you very much! sen kollade vi på bröllopsfotografen (den sög) och senare somnade vi.. sjukt trött.

idag väckte jag nathalie med sms-spammande och frågade om hon var vaken (hon låg i ett annat rum) sen drog vi med oss alicia på en promenad. vart nästan två timmars promenad! duktiga tjejer. sen åkte jag hem och pluggade lite, och nu ska jag snart plugga igen. matte är det roligaste jag vet, dessutom har jag börjat älska när folk masserar mig i nacken och jag har börjat älska fötter också. (hahah ni ser ironin va?).. ikväll ska jag iallafall kolla one tree hill när jag pluggat klart, och förbereda mig inför ännu en skolvecka.. men matteboken väntar. så vi hörs ikväll! bye / f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0