SPORTLOV

nu har det gått ett helt lov sen jag skrev sist.
eller om jag ska vara ärlig så har det gått lite mer än ett lov.. 1 vecka och 2 dagar sen sist.
men det är ganska ointressant egentligen? eftersom det är min blogg, och jag skriver ju när jag vill.

så vad har jag gjort det här lovet? egentligen borde inte det här inlägget bli en lång och utdragen text om vad jag gjort på hela mitt lov. men det kommer nog sluta så ändå.. jag har åkt pulka (1;a gången i år)! eller om jag ska vara ärlig så åkte jag inte pulka, för det regnade.. och det var mörkt.. det går liksom inte ihop. men moa hanna och sofia åkte, och jag bella och ronja försökte lista ut hur man skulle tända lampan (ni vet den vid vattentornet? mm vi listade inte ut det..) patrizia fyllde år på söndagen, hon ställde till med fest i annedal. kom dit med sara & ebba, vi satt några tjejer i en evighet och pratade kändes det som. sen började det äntligen droppa in folk. kvällen var både bra och dålig, för många anledningar.. men det var kul att träffa folk man inte pratat med på länge, och alltid lika roligt att dansa. hoppas min vän hade en jättebra 16 års dag! (hon förtjänade det, tro mig) hmm vad har jag gjort mer då? åkte till romme i onsdags med hanna sofia & josefin. kändes som att vi spenderade lika lång tid i värmestugan som i backarna. men kul var det iallafall! sen har jag såklart vart med alicia & nathalie. och sofia my friend. i fredags åkte jag och ett gäng tjejer + måns och philip ut till ödemarken där jeanette hade fest. lyckad kväll ändå.. åkte epa också! hahaha.. jag som trodde jag aldrig skulle kliva in i en epa igen. igår var jag och mina tjejer på party igen, det spårade lite.. men annars var det helt lugnt. idag har jag bara kollat på one tree hill och ätit vindruvor.

mitt lov har varit jättebra. jag har varit omgiven av människor som jag älskar och bryr mig om, och jag har haft förjävla roligt på det. mer kan man inte önska? nu måste jag börja packa för snart är det träning.. men vi hörs ikväll fellas. have a great day! / frida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0