svarar på lite kommentarer

haha hade fått två kommentarer jag inte svarat på också..

skulle du kunna vara tillsammans med en 91:a?
hmmmm.. härlig sak att fråga i en kommentar? hahah. det är ju ingenting jag kan svara på bara såhär, utan det handlar ju om hur den killen är osv. om man känner att det klickar direkt osv, så spelar ju åldern egentligen inte någon roll. men det kan jag ju inte svara på bara såhär. allting handlar om lycka helt enkelt. blir man lycklig med den personen så blir man, då är åldern ingenting att bry sig om.

sen fick jag en fråga om vilket gymnasium jag skulle söka?
nu är det ju så att jag bara går i åttan, så kan ju hinna ändras mycket. men antingen så vill jag gå carlforsska estet (musik), västerås eller så vill jag gå Jensen med inriktning journalistik i stockholm. det är vad jag är sugen på nu i alla fall! men som sagt, det är lång tid kvar. så det kanske hinner ändras


Kommentarer
Postat av: klara

Ja, va kul! det är ju en lång tid dit, men jag är nästan säker på att jag kommer välja carlforska, men man vet ju inte som sagt. Tänk om vi skulle komma i samma klass haha! va kul :D <3

2010-03-22 @ 17:41:13
URL: http://klarafrida.blogg.se/
Postat av: klara

sv: Tack frida! <3

2010-03-22 @ 17:51:48
URL: http://klarafrida.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0