TORSDAG-CHECK!

sköntsköntskönt nu är torsdagen klar. bara fredagen kvar sen helg! ♥

torsdagen gick ändå rätt snabbt. det är fred mellan mig och akke nu, och matteprovet blev uppskjutet till måndag. perfekt! dessutom blev jag klar med spanskan, så nu ska jag bara renskriva den och skicka in. efter skolan träffade jag arjan (som jag har saknat såhäääär mycket). sen gick jag och david till sala allehanda för intervjun. vi åkte hem till david istället och så intervjuade hon oss där och tog lite bilder med gitarr osv. sen fick jag skjuts utav hevend & arjan hem till ödemarken. som tydligen var "vackert" enligt hevend. hahahaha skulle inte tro det alltså.. nu ska jag kolla sista skivan på säsong 5 av one tree hill och sen plugga & städa rummet. vi hörs senare ikväll lovers. / f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0