TORSDAG

återigen torsdag. fyfan vad jag hatar torsdagar. undrar hur många gånger jag sagt den meningen?

aja, vi har iallafall bestämt att det blir en fika idag. välbehövligt! plus att linn och liv praoar på schelins, så det kan ju bero lite på att dom tjatat dit oss också. och det blir vi glada för :) efter skolan, dvs halv fyra så ska jag och david gå till sala allehandla för att bli intervjuade tills på lördag. eftersom vi gick vidare till riksfinalen förra året, så ville dom intervjua osv.. sen när jag kommer hem måste jag plugga & städa mitt rum. så ja det blir nog inte så mycket uppdatering idag! men vi hörs senare iallafall.. ha en underbar dag. / frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0