TUESDAY 9/3-10

här har jag fastnat igen. istället för att plugga som jag borde göra så sitter jag och leker med bloggdesignen och gör om.. fast det är ju rätt roligt ändå. men strax måste jag gå tillbaka till matematikens värld. booooooring

skoldagen gick snabbt. förutom mobbningen som bestod av att akke & kirre höll fast mig och tejpade runt mitt huvud, tänkte dra undan stolen osv så var dagen helt okej. hahah, mycket skratt med min klass iallafall. hann prata med elsa som jag inte gjort på hundra år, behövdes. saknar min vän såhäääääääär mycket. men ingen av oss har glömt planerna om promenaden vi ska ta i sommar. vi ska gå så långt tills vi inte orkar längre, och bara prata om allt. på tal om vår och sommar, så börjar det faktiskt töa nu. UNDERBART! hoppas ebba inte har rätt, och hoppas det håller i sig.. efter skolan gick jag till musikskolan, höll på med låten.. börjar bli riktigt riktigt jävla stressad inför lördag. för låten är inte klar, och är inte säker på vad jag tycker om den heller. självkritisk till max, och ja jag har hört det förut. dessutom har jag en spanskainlämning och matteprov som måste göras.. dags att sätta fart nu kanske fröken wästling? senare blir det iallafall DH och kolla one tree hill. vi hörs later fellows / frids

love the picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0