21.40



just nu gör jag allting jag inte borde göra.

jag sitter och kollar på lars winnerbäck filmen (solen i ögonen) som förövrigt är så himla underbar. för alla lasse älskare alltså.. jag sitter och äter yoghurt fast jag hatar att äta på kvällen, och jag pluggar inte.

bra frida! känns verkligen som jag lyckats. har iallafall samlat ihop lite fakta om min resebroschyr till island som vi ska göra på so;n.. ehe-he. sen har jag ju en bilduppgift som ska vara klar imorgon. hur ligger jag till där? läget är inte under kontroll för jag hittar inte ens bildjäveln. känns som det kommer bli svårt att hålla upp mitt mvg i bild från i julas. men annars känns det soooo fucking great att det snart är sommarlov. just nu har jag lust att sätta mig på en filt med mina fina vänner och äta frukt doppad i choklad. men nej det går ju inte för jag sitter här ute i ringvalla och p l u g g a r.

hur kul låter det? om det fanns en ogilla knapp skulle nog det här inlägget vara fullt.

men nu pratar jag bara i tomma intet. back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0