äntligen hemma

åker åtta på morgonen och kommer hem åtta på kvällen.

torsdagar alltså.. suck. blir aldrig bättre nästan. gick ut och gick idag på lunchen, ashärligt och med ny musik på ipoden så vart det ännu härligare. gjorde inget att jag gick ensam heller eftersom musiken är min bästa vän ehe-he. sista lektionen byggde vi grejer med glasspinnar, trä, limpistoler, tändstickor osvosv. roligaste var att jag var i samma klassrum som mina två bästa vänner och det blev kaos. alla måste tyckt vi vart asdryga, but who cares? sen gick vi iallafall hem till alicia och åt tårta, drack saft och softade. sen var det dags för träning och den gick väl helt okej. nu har jag ätit pannkakor och sitter och läser veckorevyn. softisch

nuuuu ska jag dock slå på ett avsnitt o.c och tänkta lite över mina val.. OJ va seriöst det lät, men ah det är ganska seriöst också. see ya later


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: åh tack frida! :D

2010-05-27 @ 21:17:59
URL: http://sofiasoderman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0