bad update

har det varit på sistone. eller ointressant i alla fall..


i tisdagskväll åkte jag hem till nathalie och softade där. vi gick ut på en promenad och handlade honungsmelon och sen inträffade det lite saker inne på ica.........
.......... OCH på vägen hem. som vi inte ska ta upp. kul var det iallafall. hahahah

sen när vi kom hem så la sig nathalie i sängen och ville sova, och efter ett tag somnade vi. imorse gick jag upp två timmar tidigare än henne, satt vid datorn tills hon vaknade sen gjorde vi i ordning oss och gick ner på stan. hände lite mer grejer, eeeh. hahaha. sen gick jag till mammas dagis och spelade fotboll med två små ungar. asgulliga! alla vet att frida + barn inte går ihop men ibland så. sen åkte vi och handlade och sen dess har jag bara suttit hemma och haft tråkigt. kollat på twilight för 1060 gången och ätit naturgodis. min hals gör så in i helvete ont och jag är förkyld. men ingenting stoppar miggggg, eller? tänkter inte ligga hemma hela det här lilla "minilovet" i alla fall.

sitter och pratar med min bästa vän på msn. som vanligt. vi har inget liv utan varandra tror jag. för när jag inte är med henne, så sitter hon hemma. och tvärtom...

+ att jag kom på att jag vill börja åka cross igen. gjorde det ett tag, men nu är den så liten. ska övertala pappa att köpa en större, sen ska jag börja åka lite igen. så jävla härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0