bortglömd sovmorgon

ställde klockan på 06.15. går upp och duschar. i duschen kommer jag på att jag har sovmorgon till halv tio. FYFAN VA PAIN DET VAR. sprang och la mig i sängen igen, trots att jag hatar att sova med blött hår. halvsnoozade till kvart över åtta och nu sitter jag här forfarande trött och väntar på att få skjuts till skolan. idag är det tisdag vilket betyder idrott i skolan, musikskola & träning. allt på samma dag + lite plugg på toppen. underbar dag. ironin flödar hörrni! nu ska jag packa väskan och ladda in lite ny musik.. den här veckan kommer mina hörlurar någon dag också. see you tonight, lovieee



it was always you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du bara hade vart två år äldre !

2010-06-02 @ 13:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0