efter regn kommer solsken

gick runt i enbart tröja idag, hur skönt låter inte det? ashärligt iallafall. sen kom sissela och förstörde och sa att det skulle bli den kallaste sommaren sen något årtal..... DÅ FÖRSTÖRDES DET. men jag hoppas på att det inte blir så, verkligen inte. då skulle mitt sommarlov gå under (b o k s t a v l i g e n).

skolan gick bra iallafall. fick reda på att jag fick mvg på min engelska berättelse. glad tjej! fick höra kommentar av ebba också att jag var gladare än på länge. det höll i ungefär 5 minuter. och ja jag ska berätta varför.. jag har en stukning/vrickning (?) sen tidigare i min högerfot. men idag kändes den helt okej så bestämde mig för att vara med alla killarna + några tjejer till och spela fotboll mot småbarnen i brist på annat. var det en bra idé? NEJ FRIDA WÄSTLING. skulle ta ner bollen och så vips hamnade den på min högerfot och då fick jag bevis på att den absolut i helvete heller inte var bra. det gjorde ont, jag haltade och min fot är uppsvullen. men har bara mig själv att skylla

efter det var det musikskolan, och nyss lagade jag mat åt mig själv. som jag förörvrigt gjorde igår också?! jag hatar att laga mat. men det gick bra faktiskt (känn dig träffad mr. "frida du kan inte laga mat.....") nu ska jag plugga lite biologi och sen ska jag skära upp honugsmelon, dricka ramlösa jordgubb/lime och kolla några avsnitt o.c. sen ska jag försöka komma i säng lite tidigare än jag gjort dom senaste dagarna. så lika bra att jag sätter fart! vi hörs senare fellas. lovelove

mycket kärlek till min stora randiga tröja. HM herr 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0