every night i miss you

jaha, då har en av två skoldagar den här veckan gått. imorgon blir som fredag för alla som går på valla. so fucking great.

skoldagen var helt okej! fick veta lite hur det gått på no provet, super. sen gick jag ner med nathalie och hittade en till asfin bikini som jag ska köpa. in love! sen var det lunch, äcklig mat så åt ingenting. sen var det spanska och vi kollade på en asbra film. alltså jag tycker den är bra, ingen annan. sen engelska, matte och sen slutade vi. då gick jag ner med mina allra käraste vänner alicia och nathalie på stan igen och kollade lite. sen skulle jag gå till bussen.. i spöregn. men jag överlevde ju iallafall. när jag kom hem lagade jag mat, sen åkte jag på spelarmöte inför dalecarlia. kommer nog bli riktigt awsome, speciellt med mitt lag. (hatar ordet awsome men why not liksom, hehe svensk+engelska) när jag kom hem bytte jag om och tog mig ut på en springtur. foten kände jag inte av så mycket, så ska testa att träna imorgon. fick en försenad födelsedagspresent av celicia, elsa och ebba idag också. tack tjejer! nuuuu ska jag kolla senaste avsnitten av oth. laterooo / frids


thaaaaanks girlfriends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0