FÖRLÅT

det blir sällan uppdatering numera eftersom mitt internet HAR NÅGOT FEL I HUVUDET.
det lever sitt eget liv ungefär, och det är fan inte kul.

idag så är det t o r s d a g. vilket brukar betyda ångest och hatad dag. men idag var den uthärdlig iallafall. svenska, so sen rast i 2 och en halv timme och sen matte, bild och no. på rasten gick jag hem till ebba först, sen till alicia. drack hennes mormors asgoda "sommarsaft" och softade. efter skolan var det bara hem, byta om sen dra iväg på träning. det gick ju sådär. inte så kul att jag fortfarande inte kan skjuta och köra fullt ut p.g.a foten men.. får dampanfall och sätter mig på läktaren. bra frida, härlig spelare.

imorgon är det freeeeedag! skönt. skola, sen på kvällen blir det antagligen massa folk. om det blir som vi planerat. jajaaaa, hoppas mitt humör är bättre tills dess.


eftersom jag inte har några bilder nu så blir det dagens från igår. EH-HE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0