första datumet på en ny månad

hello lovers. 1 maj idag, skönt? nu är det bara maj, sen lite av juni sen är det sommarlov! så jävla fucking grymt.

jag hade en helt okej valborg igår. dock inte min skoldag eftersom jag fick sms/samtal/röstklipp om hur kul alla hade det i uppsala...... och dååå kände man sig inte så motiverad till att gå i skolan. efter skolan åt jag och nathalie våran första mjukglass och spillde över oss båda. det var inte kul att ha glass på hela benen och skorna. senare åkte vi in till celicia för att grilla med dom flesta av tjejerna, mysigt! vi han precis in innan det började dugga. senare drog vi till adrian och partajade lite (eller inte jag eftersom jag är nykterist, EHE) och drog sen ner på stan. gick ungefär fram och tillbaka 20 gånger med linn för att hitta olika folk som man letade efter. riktigt trevligt! alltid så roligt på valborg, nyår osv eftersom man träffar folk man kanske inte träffar så ofta annars. så det var roligt! lite drama överallt och ingenstans, men sånt överlever man. blev hämtad runt ett och åkte hem och sov. hade helst somnat i en famn, men neeeeej icke sa nicke. nu ska jag duscha och fixa lite, sen blir det nog till att vara med ett par grabbar ikväll! chill. höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0