grillkväll

igår runt sex kom alla mina fina vänner hem till mig.
vi grillade kött och gjorde pommes och det var fan det godaste på länge. även fast vi fick grilla i omgångar för vi var så många, och även fast vissas kött hann kallna. men det är därför man har mikro! haha. vi körde lite girltalk som alltid. fick syner i huvudet man inte ville se, ljudeffekter som förstärkte det och så vidareeee. sen blev det kladdkaka och mys ute på altanen med massor av ljus, täcken och filtar. sen gick vi in, då vart alla övertrötta och började köra dansmatta. alla klagade på josefin, även fast dom själva minst var lika dåliga. moa och elsa stannade här över natten, så nu ligger dom och sover. jag har sovit 4 timmar inatt.. INTE BRA. snart ska jag få skjuts in till bussen som går mot UKM länsfinal i Västerås! hoppas på en rolig dag. men kommer nog bli liiiiite segt skulle jag anta. men måste börja göra mig i ordning, så ni får lite bilder. ciaooooo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0