jag får liksom ingen ordning


jag hade nästan, observera nästan, glömt bort hur mycket jag älskar lars winnerbäck och hans musik. det är liksom andra band och artister som har ersatt honom nu ett tag, men det är slut på det nu. lasse kommer alltid vara number one. jag kommer ihåg sommaren 2008. mamma och jag kollade biljetter på skoj, jag hade börjat lyssna på hans musik bara några månader tidigare. sen en dag hade hon bokat biljetterna, och vi åkte till strömsholm. den sommarkvällen var jag lycklig. omgiven av flera hundra människor och i vimlet av musik och röster stod lars på scenen. den kvällen började musiken ha en riktig mening i mitt liv. och det, tack vare en enda konsert.

kollade upp lite om hans konsert i sommar..

"Förutom Laleh tar Lasse i sommar med sig Melissa Horn, Ane Brun, Sophie Zelmani, Dundertåget och Love Antell på vägarna. Melissa, Ane och Sophie kommer att medverka på vardera en tredjedel av turnén, medan Laleh, Dundertåget och Love som alla spelar på scen 2 kommer att åka med på hela turnén."


 

finns bara en sak att sak att säga. UNDERBART

alicia vi åker direkt :*



Kommentarer
Postat av: clara

sv_ man tackar, man tackar!:D

2010-05-05 @ 21:37:50
URL: http://brunetttens.blogg.se/
Postat av: LARS HATER!

JAG HATAR LARS WINNERBÄCK OCH HÅKAN HELLSTRÖM MEST I HELA VÄRLDEN ! dör varje gång nån sätter på nån av dom artisterna.

Och det var inte linn gullberg som skrev det här. :)

2010-05-05 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0