JÄVLA INTERNET.


åh blir så irriterad. internet har inte funkat på hela dagen.. och jag har vart hemma från skolan eftersom jag är sjuk. hur kul var det tror ni? fick ju tid till att plugga iallafall. imorgon ska jag till skolan iallafall. just nu så sitter jag och funderar över varför det har varit 30 grader och solsken idag och nu när jag kollar ut är himlen mörkgrå och molnig? imorgon kommer det snöa. hahaha nej men regna iallafall.

juste, vi var ute och delade ut reklam med laget idag. eller matchprogram typ.. jag och frida skulle endast dela ut på 1 gata. det borde vara lätt. och det var lätt. tills vi bestämde oss för att ta en liten omväg tillbaka och sen kom vi inte ihåg vart vi skulle samlas. enligt mig var det lidl och enligt frida var det silvervallen. det resulterade i att vi gick emellan lidl och silvervallen flera gånger + att vi försökte leta reda på någon med telefon eftersom ingen av oss hade comviq eller pengar på mobilerna. hahaha......

vi hittade vårat lag tillslut iallafall. blev bjudna på glass av våran coach också! bra där.

nu ska jag spendera kvällen genom att kolla på o.c. fyfan va underbart. godnatt lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0